Kategorie
Značky
Regiony
 
 

AAA Auto nabídne prohlídky aut on-line

Provoz nové služby Live Video Tour (LVT), která umožní vzdálenou prohlídku vozidla prostřednictvím webového prohlížeče, zahájila společnost AAA Auto. Projekt je prozatím testován v Rusku pro pozdější zavedení v rámci české a slovenské Mototechny, informovala v úterý firma.

Zákazníci, kteří si vyberou vůz na webových stránkách autobazaru v Ruské federaci a nebudou mít čas cestovat do Moskvy na prohlídku auta, nyní mohou využít jiného způsobu, jak se o skutečném stavu vozidla přesvědčit. Prostřednictvím LVT se mohou v reálném čase podívat na všechny dostupné části vozu a dokonce si poslechnout i zvuk jeho motoru – to vše z pohodlí jejich obývacího pokoje.

Prodejce zároveň během prohlídky zodpoví veškeré dotazy. Spojení mezi zákazníkem a odborníkem společnosti zajišťuje AAA Auto prostřednictvím telefonu a webového prohlížeče v počítači připojeném k internetu.

"Jako první zavádíme tuto službu na ruském trhu. Věříme, že pokud bude toto řešení dobře fungovat na velké vzdálenosti v největší zemi na světě, bude to dostatečný test pro Českou a Slovenskou republiku," vysvětlila Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO.

Ta věří, že LVT v rámci Ruské federace pomůže zvýšit prodeje aut do teritorií mimo Moskvu a moskevský region. "Během testovací fáze, která probíhala v posledních několika týdnech, jsme již prodali několik vozů. Zákazníci byli velmi spokojeni s uživatelským komfortem, který tato služba poskytuje," dodala generální ředitelka Topolová.

Zájemci o koupi auta si nejprve na internetových stránkách vyberou vůz, který by si rádi podrobněji prohlédli ze svého domova a následně si prostřednictvím internetového formuláře sjednají virtuální schůzku. Ta je potvrzena přibližně do 20 minut.

"V domluvenou hodinu prodejce zavolá zákazníkovi přímo od vybraného vozu a zákazník si na webu už jen otevře příslušné okno s live video prezentací," doplnila Topolová s tím, že pokud je zákazník s video prohlídkou vozu spokojen, může ho zakoupit buď přímo on-line, případně v rámci programu Fly&Buy, kdy mu AAA Auto zaplatí letenku do Moskvy a ubytování.

V České a Slovenské republice společnost plánuje využít LVT pro nově spuštěnou značku Mototechna.

17.listopad 2012