Na pondělních tiskových konferencích v Praze a Brně uvedla společnost AAA Auto novou značku PREMIUM AUTO zaměřenou na zánovní vozy do dvou let věku, s nejvýše 40 tisíci najetými kilometry a s nadstandardními službami.
AAA PREMIUM AUTO bude podle vyjádření svých manažerů nabízet kvalitní ojeté vozy, jejichž cena je v průměru o 10 až 40 % nižší ve srovnání se zcela novým automobilem. Pro zákazníky je k dispozici jak speciální webová stránka s vyhledávačem www.aaapremiumauto.cz, tak zvláštní zákaznická linka 840 500 500. Nabídka zánovních vozů na skladě nyní čítá 200 automobilů, jako jsou např. modely značek Škoda, VW, Peugeot, Opel, Ford a Kia, které u tuzemských motoristů patří mezi nejoblíbenější.
Služby pro zákazníky AAA PREMIUM AUTO zahrnují nejméně roční záruku, širokou paletu možností výhodného financování, kvalitní servisní služby, možnost nákupu atraktivních doplňků a zařízení a v neposlední řadě dodání vozu na zvláštní přání zákazníka. Jak připomněl předseda představenstva AAA Auto Group N.V. Vratislav Kulhánek, „roční pojištění Longlife v hodnotě až 15 000 Kč zdarma od společnosti Carlife, tříleté asistenční služby od společnosti CarWay zdarma a kvalita prodejního prostředí jsou u AAA PREMIUM AUTO srovnatelné s prodejem nových vozů.“
Pro zákazníky AAA PREMIUM AUTO byl v Praze zároveň v pondělí otevřen zcela nový showroom s výstavní plochou
V Brně byla pro služby nové značky vyčleněna část stávajícího reprezentativního showroomu
AAA AUTO v Černovické ulici.