Skupina AAA AUTO oznámila, že její meziroční nárůst prodeje aut prostřednictvím internetu je více než dvojnásobný. Prodeje aut, která našla svého majitele na základě předchozí on-line rezervace, vzrostly ke konci roku 2007 o 117%.
Jak vypadají internetové prodeje AAA AUTO? Společnost zavedla informační systém, který v loňském roce uspokojil poptávku zhruba 10 000 zákazníků, což je více než dvojnásobek oproti roku 2006. Úspěšnost vyhledávacího nástroje a rezervačního systému prý spočívá v jednoduchosti a přehledném uživatelském rozhraní. Pracovníci call-centra denně zpracují až 30 on-line rezervací.
V případě, že se zákazníkovi některý z vozů zalíbí, může si ho on-line rezervovat a složit zálohu. Předejde tak možnosti, že vůz někdo koupí před ním a zároveň díky tomuto způsobu objednávky získá slevu až 10 000 Kč. Během procesu rezervace vyplní jednoduchý formulář a obratem je kontaktován jedním z operátorů, který s ním zkonzultuje nejen výběr vozidla, ale i nejrůznější možnosti financování.