Kategorie
Značky
Regiony
 
 

AAA: Dvojnásobný nárůst prodeje aut na internetu

Skupina AAA AUTO oznámila, že její meziroční nárůst prodeje aut prostřednictvím internetu je více než dvojnásobný. Prodeje aut, která našla svého majitele na základě předchozí on-line rezervace, vzrostly ke konci roku 2007 o 117%.

Jak vypadají internetové prodeje AAA AUTO? Společnost zavedla informační systém, který v loňském roce uspokojil poptávku zhruba 10 000 zákazníků, což je více než dvojnásobek oproti roku 2006. Úspěšnost vyhledávacího nástroje a rezervačního systému prý spočívá v jednoduchosti a přehledném uživatelském rozhraní. Pracovníci call-centra denně zpracují až 30 on-line rezervací.
V případě, že se zákazníkovi některý z vozů zalíbí, může si ho on-line rezervovat a složit zálohu. Předejde tak možnosti, že vůz někdo koupí před ním a zároveň díky tomuto způsobu objednávky získá slevu až 10 000 Kč. Během procesu rezervace vyplní jednoduchý formulář a obratem je kontaktován jedním z operátorů, který s ním zkonzultuje nejen výběr vozidla, ale i nejrůznější možnosti financování.

6.únor 2008