Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Audi se ukáže o víkendu v Harrachově

Značka Audi v loňském roce předala zákazníkům 3810 vozů. O komentář k prodejním i marketingovým plánům na letošní rok jsme požádali novou ředitelku divize Audi v Porsche Česká republika Annu Gruberovou.

„Značka Audi vykázala na českém trhu i v období snížené ekonomické aktivity výborné výsledky. Zaznamenali jsme meziroční nárůst prodejů o 3,67 %, což je v kontextu celkového poklesu trhu více než potěšující skóre. Opět jsme se přesvědčili o tom, že prémiový segment si své zákazníky udrží i v obtížnějších časech a silná důvěryhodná značka, jakou Audi bezesporu je, obstojí i v ekonomicky nepříznivém období,“ řekla Anna Gruberová pro náš importérský speciál.
 
Jak se vyvíjela prodejní síť značky? „V současné době má divize Audi společnosti Porsche Česká republika 19 autorizovaných prodejních a servisních partnerů a 13 servisních partnerů. Celkový počet našich servisních partnerů se v loňském roce o jednoho snížil,“ upřesňuje Gruberová.
 
Jaký je letos marketingový plán značky?O víkendu 23. – 24. února probíhá v Harrachově jedna z nejdůležitějších událostí zimní sportovní sezóny, Ski Cross World Cup 2013, a nás velmi těší, že můžeme být jako partner při tom. Letní filmová sezona bude i letos samozřejmě ve znamení Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech, který podpoříme již po osmé v řadě. Letos již po čtvrté budeme také partnerem pražských Primátorek, tradičního veslařského závodu, který v roce 2013 oslaví svůj 100. Ročník,“ uzavírá Anna Gruberová.
 
Celý rozhovor v importérském speciálu Automakers!

28.únor 2013