Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Autosalon vidělo 130 tisíc lidí

Letošní mezinárodní veletrh Autosalon, který skončil v Brně ve čtvrtek, navštívilo podle odhadů pořadatelů asi 130.000 lidí. Ŕekl to v pondělí v pořadu Z1 Auto ředitel výstavy Jiří Čikl. Moderátorka Lucie Kučerová se ho ptala také na rentabilitu veletrhu.

„Ziskovost akce musí vyhodnotit naši ekonomové, já věřím, že jsme byli úspěšní,“ řekl Jiří Čikl na Z1.  Návštěvnost autosalonu považuje v době hospodářské krize za úspěch, navzdory tomu, že počet ve srovnání s minulým ročníkem 2007 klesl o třetinu na 193. „Také v Brně se projevil současný trend všech světových autosalonů, na kterých se prezentují hlavně domácí výrobci. V Brně se jednalo o Škodu a značky Hyundai a Kia,“ uvedl Čikl. Pochválil také letošek za slavnostní otevření pavilonu P za necelou miliardu korun.
26.červen 2009