Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Autosalon zhlédlo více než 130 tisíc lidí

Mediální zástupce BVV Jiří Svoboda minulý týden oznámil auditované výsledky letošního ročníku AUTOSALONU BRNO. Zveřejněn byl také výsledek ankety LADY CAR PUBLIC AUTOSALON BRNO 2009.

V letošním roce podle konečných výsledků branami AUTOSALONU BRNO 2009 prošlo 130 484 návětěvníků. „Tato skutečnost je příjemným překvapením nejen pro pořadatele AUTOSALONU BRNO 2009, ale také pro vystavující společnosti. Opět se ukázalo, že výstavy mají své nedělitelné místo v marketingu i obchodu. Stále totiž platí, že zákazník si potřebuje vše podrobně prohlédnout na vlastní oči a vyzkoušet na vlastní kůži,“ uvedl Jiří Svoboda v tiskové zprávě.
V rámci letošního projektu Žena a auto proběhla (vedle ankety LADY CAR, kde volila VIP porota) rovněž anketa, která byla určena pro širokou veřejnost. Jejím cílem bylo vybrat z vozů vystavených na letošním AUTOSALONU BRNO nejlepší automobil pro ženu. Z odevzdaných vyplněných anketních lístků jako vítěz této ankety vzešel automobil KIA SOUL, který tak také získal titul LADY CAR PUBLIC AUTOSALON BRNO 2009. Vůz KIA SOUL získal 18 % všech nominací. Také na druhém místě uváděli účastníci, nebo lépe řečeno účastnice, této ankety vozy se značkou KIA na kapotě. Další místa potom patří vozům značek Audi, Škoda, VW a Ford.
16.červenec 2009