Kategorie
Značky
Regiony
 
 

CES: Hyundai prezentuje vize budoucí mobility

Společnost Hyundai Motor Company představila na veletrhu CES 2019 svůj plán pro budoucí mobilitu. Vize značky Hyundai je založena na třech hlavních pilířích.

Prvním z nich je pokrok v oblasti „otevřených inovací“. Dalšími významnými faktory jsou rovněž strategie společnosti, zaměřené na oblast elektrické mobility a získání globálního vedoucího postavení v oblasti síťově propojené mobility. Cílem je umožnit zákazníkům vytříbený životní styl ve společnosti, v níž budou veškeré aspekty života propojeny s mobilitou, a poskytnout jim tak skutečný automobil pro život.

Individualizované elektromobily

Hyundai je přesvědčen o tom, že individualizovaná vozidla nebudou v éře autonomní jízdy luxusem, nýbrž nezbytností, odpovídající životnímu stylu zákazníků. Z tohoto přesvědčení vychází i koncept „Style Set Free“, jehož smyslem je individualizovat prostor uvnitř vozidla pro každého zákazníka. Tento koncept dává zákazníkům svobodu při výběru výchozího softwaru a hardwaru pro jejich vozidla a možnost průběžné aktualizace v závislosti na specifických potřebách.

 

Hyundai v rámci své aktualizované strategie v oblasti elektrické mobility představí elektromobily zkonstruované na nové, specializované platformě E-GMP. Cílem je uspokojit nejrůznější individuální požadavky zákazníků. Aktuálně vyvíjená platforma zahrnuje poprvé na světě technologii pohonu integrovaného do nápravy IDA (Integrated Drive Axle), která umožní ještě tišší a stabilnější jízdu.

„Modely elektromobilů se specifickou konstrukcí nabídnou individualizovatelné funkce, které umožní řidičům měnit prostor a uspořádání vozidla ještě efektivněji než u vozidel, odvozených z platformy pro tradiční pohon se spalovacím motorem,“ řekl Wonhong Cho, výkonný viceprezident divize pro zákazníky a marketing ve společnosti Hyundai Motor.

Oblasti síťově propojených vozidel

Automobil již není izolovaným, jednoúčelovým strojem, a proto bere Hyundai v úvahu i skutečnost, že existují proměnné požadavky, které nelze předvídat. Hyundai je přesvědčen o tom, že konektivita by měla být využívána v každém automobilu, aby si každý řidič mohl užívat bezpečný a komfortní automobilový životní styl. Hyundai detailně naplánoval zákaznicky orientovaná řešení, která mohou pozitivně ovlivnit jejich životní styly prostřednictvím technologií, zaměřených na automobilovou konektivitu.

 

Přínosy inovativních technologií síťově propojených automobilů jsou zjevné. Hyundai sbíráním zettabytů dat z celého světa dokáže pro zákazníky vylepšovat zážitky z cestování a zajišťovat jim bezpečnost upozorňováním na stav vozovky a povětrnostní podmínky v reálném čase.

Technologie značky Hyundai pro síťově propojené automobily nabídne zákazníkům v budoucnosti rozsáhlou vnější konektivitu. Otevřená platforma umožní začlenit i nápady třetích stran pro ještě lepší využívání veřejně dostupných dat vozidel, poskytovaných značkou Hyundai.

„Naším cílem je mít 10 milionů aktivních uživatelů konektivity na celém světě a využívat technologii síťově propojených automobilů na globálním trhu ve všech segmentech vozidel už do začátku roku 2022,“ řekl Jungsik Suh, viceprezident divize informačních a komunikačních technologií ve společnosti Hyundai Motor Group. „Hyundai nejenže usiluje o to stát se globální jedničkou mezi poskytovateli síťově propojených automobilů, ale také poskytovat služby pro síťově propojené automobily, které překonávají aktuální nabídku služeb, a to prostřednictvím otevřené platformy, jež ztělesňuje náš koncept ‚přesahující konektivity‘.“

Rozšiřování aktivit v oblasti „otevřených inovací“

Hyundai bude i nadále strategicky investovat do projektů v oblasti umělé inteligence, rozvíjet spolupráci s třetími stranami a aktivně podporovat startupy, které sdílejí vizi společnosti. Cílem těchto aktivit je poskytovat zákazníkům ještě více komfortních a bezpečnostních funkcí, které vycházejí vstříc jejich požadavkům.

Základní infrastrukturu síťově propojeného automobilu značky Hyundai mohou vynikající inovátoři z různých oborů přeměňovat rozmanitými způsoby. Hyundai Crandle společně se startupy hledá revoluční inovace s cílem realizovat příslušnou vizi budoucí mobility. Skvělým příkladem těchto snah je partnerství se společností WayRay, zaměřené na vývoj navigačních systémů s rozšířenou realitou.

 

Hyundai Crandle představuje na veletrhu CES 2019 zcela nový koncept vozidla, který kombinuje výkonnou robotiku a techniku elektrického pohonu, aby dopravil cestující i na místa, kam se dosud žádné vozidlo nedostalo. Čtyřnohý Hyundai „Elevate“ od základu změní definici hranic a vnímání automobilové mobility. Jeho čtyři velmi obratné a pohyblivé nohy lze využívat způsoby přesahující veškerou představivost. Hyundai tak zakládá novou kategorii vozidel UMV (Ultimate Mobility Vehicle) pro maximální mobilitu.

Zdroj: Hyundai
8.leden 2019