Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Česká Toyota přechází na online prodej

Zaměstnanci dealerství Toyoty mohou docházet do práce a kromě servisu vykonávat i administrativní činnosti, mohou např. oslovovat zákazníky s nabídkami a dojednávat specifikace poptávaných automobilů po telefonu, e-mailu, stejným způsobem přijímat a potvrzovat objednávky.

„Co se týká situace v showroomech, na základě úpravy vyhlášení a omezení provozu v oblasti obchodu a služeb je v tuto chvíli možné přijímat a vydávat vozy z opravy při omezení počtu lidí na 30 osob na jednom místě. Stejně tak je možné přijímat vozy přivezené odtahovou službou v případě závady, či nehody. Příjem na servis v tuto chvíli nijak neomezujeme. Samozřejmě striktně dodržujeme limit 30 osob v jednom místě. Zákazníkům doporučujeme sledovat aktuální situaci, velkou pomocí je také sjednání návštěvy zákazníka na určitou hodinu, resp. na předem domluvený termín,“ napsala nám mluvčí značky Jitka Jechová.

Import pracuje z domova

„Stejně jako naši partneři a jejich zaměstnanci i my v rámci importu pečlivě sledujeme aktuální dění a reagujeme flexibilně na vzniklou situaci. Plně respektujeme vládní nařízení a prioritou je pro nás zdraví zaměstnanců, proto například od minulého týdne fungujeme v režimu práce z domova,“ upřesnila Jechová.

Zdroj: Toyota, Jitka Jechová
20.březen 2020