Kategorie
Značky
Regiony
 
 

České BMW prodalo loni o 6 % méně

Vzhledem k trvající hospodářské krizi a ztíženým podmínkám na českém trhu se společnosti za rok 2009 nepodařilo dosáhnout stejného objemu prodejů jako v roce 2008, oznámila mluvčí značky Kateřina Cmuntová s tím, že pokles byl nižší než se čekalo.

Pokles pouze 6% v počtu registrací vozů BMW je mírný a nižší než pokles původně očekávaný. Celkem bylo v rámci značky BMW zaregistrováno 2 938 vozidel, což je o pouhých 196 méně než v roce 2008. Počet zaregistrovaných vozů MINI byl 85.
 
Nejúspěšnějším modelem značky BMW bylo v roce 2009 BMW řady 3 s počtem 623 vozů. Druhým v pořadí se stalo BMW X5 se 484 kusy registrovaných vozů a třetím nejúspěšnějším modelem bylo v loňském roce BMW X6 se 443 vozy.
 
„Naše nová kampaň nazvaná Joy is BMW (Radost je BMW) nám pomohla zvýšit klientskou poptávku, zejména pak ke konci roku 2009,“ říká Martin Saitz, generální ředitel společnosti BMW Group Česká republika. A dodává: „Kontinuální komunikační strategie je pro nás důležitá jednak z hlediska prodejů, ale také z hlediska image značky.”
 
7.únor 2010