Značka Citrën v červnu zaznamenala v Česku podle SDA zhruba desetinový meziroční nárůst tržního podílu. Za prvních šest měsíců jsem dosáhli celkového prodeje 3916 nových vozů, což znamená podíl na českém trhu ve výši 4,4%, oznámila mluvčí importérství Martina Bedrnová.
"Zejména se nám daří udržet pozici na trhu LUV, kde se náš podíl za toto období zvýšil o 0,59%. Výrazně vzrostl prodej modelu Nemo užitkové v segmentu F1 (a to na více než dvojnásobek)," uvedla Bedrnová.
"Pokud jde o prodej osobních vozů, zde se nejvíce dařilo modelu C5, který zaznamenal nárůst prodejů o více než 70%. Svědčí to o úspěchu nové C5, která se na náš trh dostala v květnu 2008. Slibně se vyvíjejí prodeje nového malého MPV C3 Picasso, které překonávají naše očekávání," pochlubila se Bedrnová.
Naším nejprodávanějším modelem byl Citroën Berlingo s 1085 prodanými kusy, na druhém místě pak Citroën C3 s 671 prodanými vozy a na třetím Citroën C4 s 598 prodanými vozy. Značka Citroën si také udržela prvenství v segmentu kompaktních MPV, kde s modely C4 Picasso, C4 Grand Picasso a Xsara Picasso drží první příčku ( 526 prodaných vozů). Prodej vozů značky také podpořilo v poslední době zavedené « citroënovné », uzavírá Bedrnová.