Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Český Fiat s novou organizační strukturou

Importérství Fiatu zavedlo novou organizační strukturu platnou od 1.4. 2009.

Nová organizační struktura je výsledkem speciální strategie společnosti, která aktivně staví osobnosti s velkým potenciálem do pozic s vysokou mírou odpovědnosti, kde se podílejí na důležitých rozhodnutích.
 
Stávající Country Manageři jednotlivých značek se tedy nemění, což umožní další rozvoj specifické identity značek a jejich rozlišení na trhu. Každému z nich však přibývá odpovědnost za specifickou oblast napříč celým portfoliem značek.
 
Country Manager osobních vozů Fiat, Bohumír Přeučil, byl jmenován Generálním Managerem společnosti Fiat pro Českou i Slovenskou republiku.
 
Country Manager značek Alfa Romeo a Lancia, Lasha Menabde, je na pozici Brand Marketing Communication Managera odpovědný za marketingovou komunikaci všech značek na českém i slovenském trhu.
 
Country Manager Fiat Professional, Vlastimil Čepička, se stává Sales Managerem skupiny a stejně jako jeho kolegové zastřešuje oba trhy.
13.duben 2009