Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Citroën uvedl na trh C-Elysée

Manažeři  Citroënu ČR uvedli na páteční tiskovce na český trh model C-Elysée. Jaké jsou ceny, výbavy, kdy se rozjede kampaň?

Tiskovku v průhonické Sokolovně zahájil šéf značky Sébastien Vandelle: Citroën C-Elysée je novinka značky s dvojitým šípem určená zákazníkům, kteří hledají výborný poměr kvality a ceny. Cenově dostupný sedan totiž nabízí vše, co český zákazník očekává – prostorný vůz, velký zavazadlový prostor (506 l), atraktivní exteriér i pohodlný interiér. Citroën C-Elysée se navíc může pochlubit maximální odolností – důkazem je fakt, že byl otestován v různých klimatických podmínkách na celkem 4 milionech kilometrů po celém světě,“ uvedl Vandelle.

Nový sedan začali prodejci nabízet od 220 000 Kč. „Je nabízen v sedmi barevných odstínech a třech úrovních výbavy. Pro český trh byly vybrány tři motorizace (1.2 VTi 72, 1.6 VTi 115, 1.6 HDi 92) a pro motor 1.6 VTi i možnost výběru manuální nebo automatické převodovky,“ řekl Martin Marták.  

„Nejprodávanější zřejmě  bude druhá výbava s klimou a rádiem za 250 000 korun,“ doplnil obchodní ředitel importu František Neumann s tím, že reklamní kampaň bude spuštěna až v lednu.

22.listopad 2012