Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Citroën v lednu na 4. místě

České zastoupení značky Citroën zaznamenalo v lednu rekordní obchodní výsledky.

717 prodaných osobních a užitkových vozů, podíl na trhu 5,62 % a 5. pozice na trhu – to je nejlepší měsíční výsledek značky od r. 2009. Oproti minulému roku to znamená nárůst o 68 % a značka se tak posouvá z 8. na 5. pozici na trhu.


V prodeji osobních vozů s 651 prodanými vozy a podílem na trhu 5,39 % se dokonce dostává až na 4. příčku na českém trhu automobilů. Předstihuje tak konkurenční značky jako Ford, Peugeot, Renault a Kia.
 

„Jsem velice potěšen našimi rekordními lednovými prodeji a věřím, že tento silný začátek roku bude stejně dynamicky pokračovat i nadále. Lednová čísla jsou výsledkem nejen úspěšných obchodních nabídek, ale především je to také výsledek každodenní práce našich poboček, které po náročné rekonstrukci ve zmodernizované podobě dnes klientům nabízí mimo vysokou kvalitu servisu i více komfortu“, uvedl ředitel Citroën ČR Sébastien Vandelle.


Na tomto výsledku má podle importu podíl nejen úspěšná marketingová politika, která Čechům nabízí nákup vybraných vozů bez 21% DPH, ale i úspěšné uvedení nového sedanu Citroën C-Elysée, jenž s výbavou zimních pneu zdarma začíná na neuvěřitelných 220 000 Kč.
 

Na lednových výsledcích se také podle manažerů značky kladně podepsal zvýšený zájem o modelovou řadu DS (DS3, DS4, DS5), a to nejen díky úspěšné outdoorové kampani, ale především i obchodní nabídce vozů se speciálním financováním – úhrada 35 % ceny okamžitě, zbývající splátky na 48 měsíců s 0% úrokem a 0% navýšením.
 
Platnost těchto obchodních nabídek značka s ohledem na stávající výsledky prodloužila i na měsíc únor.
 

16.únor 2013