Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Další personální překvapení ve Škodovce

Škoda Auto nadále překvapuje počtem personálních změn po příchodu nového šéfa Windfrieda Wahlanda. Blesk opět uhodil do komunikace a také do marketingu.

Podle posledních dostupných informací už není ředitelem marketingu Roman Meliška. Přerovnaly se pozice také v oddělení komunikace. Už v srpnu padl její šéf Martin Lauer, který má nyní posilovat image značky Škoda. Oficiálním mluvčím automobilky už není Jiří Černý, který se nyní věnuje sponzoringu a motosportu.
 
Za korporátní komunikaci už není zodpovědný David Šikula, nahradil ho Rudolf Dreithaler, který se do firmy vrátil z Číny. Šikula se bude nadále věnovat vybraným aktivitám, například komunikaci automobilky v oblasti ekologie. Na své pozici zůstal jen Evžen Krauskopf, který se již léta věnuje produktové komunikaci.
 
Přehled nejdůležitějších změn ve Škodě přináší aktuální vydání magazínu Automakers!  
 
11.říjen 2010