Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Dialog Media natáčel spot ve Škodovce

Agentura Dialog Media se stala mediálním partnerem mezinárodní Ceny kreativních hrdinů. Soutěž organizuje Nizozemsko-česká obchodní komora a k jejím dalším partnerům patří ŠKODA AUTO, ING, Impact Hub či NN.

První dva ročníky soutěže proběhly v Nizozemsku, Česká republika je první zahraniční zemí, kde se prestižní mezinárodní ocenění Creative Heroes Award, česky Cena kreativních hrdinů, bude udělovat.

Cena kreativních hrdinů se zaměřuje na kreativitu, jejímž výsledkem je hmatatelné řešení v podobě fyzického komerčního produktu, digitálního produktu, služby, budovy nebo skupinového hnutí.

Nominované bude hodnotit porota složená ze sedmnácti kreativních profesionálů a podnikatelů. „Naším posláním je spojovat lidi a vytvářet udržitelný pozitivní dopad na lidi, společnost a životní prostředí. Program Creative Heroes Award je dokonalým prostředkem, jak toho dosáhnout napříč odvětvími v České republice,“ říká Bastiaan Brouns, ředitel pořádající Nizozemsko-české obchodní komory.

Soutěžící se utkají v pěti kategoriích: přínos na osobní úrovni, tedy pro jednotlivce či skupinu, přínos na místní úrovni, tedy pro menší sociální strukturu, přínos na regionální úrovni, národní úrovni a mezinárodní úrovni. Slavnostní udílení Ceny kreativních hrdinů se uskuteční 14. října 2021 v konferenčních prostorách ŠKODA Muzeum v Mladé Boleslavi.

„Jsme velmi potěšeni, že nás organizátoři oslovili ohledně spolupráce na prvním ročníku této prestižní soutěže, protože sami považujeme kreativitu za klíčovou hodnotu, kterou tvoříme spolu s klienty. V případě Ceny kreativních hrdinů konkrétně zajišťujeme mediální a PR poradenství, video služby a fundraising,“ sdělil Stanislav Perkner, obchodní ředitel Dialog Media.

Zleva: Stanislav Perkner, Zuzana Kolářová, Peter Olah (Šéf designer interiérů ŠKODA AUTO), Pavel Mojžíš a Vlastislav Štěpánek

Zdroj: Stanislav Perkner
11.srpen 2021