Kategorie
Značky
Regiony
 
 

DoDo rozšiřuje flotilu o 200 CNG vozidel

Logistický startup DoDo, který zajišťuje rozvoz pro e-shopy jako Tesco či Košík.cz, od ledna vyrostl o 49 % a před vánoční sezónou dále navyšuje kapacity. Firma pořídila na rozvoz potravin dvě stovky nových dodávek.

Na rostoucí poptávku ze strany zákazníků i Tesca a Košíku DoDo reaguje postupným navyšováním rozvozové kapacity, přičemž aktuálně rozšiřuje flotilu o 200 ekologických vozů s CNG pohonem. Zelené dodávky nesou značku Fiat.

Rozšiřování rozvozové flotily nicméně podle firmy neznamená nárůst automobilů pohybujících se v ulicích. Společnost DoDo v oblasti rozvozu potravin postupně kompletně přebrala logistiku Tesca a čím dál vyšší podíl nákupů rozváží i pro Košík.cz. Cílem firmy je logistiku různých e-commerce subjektů maximálně konsolidovat a díky pokročilé logistické IT platformě přepravu zboží po městě výrazně zefektivňovat. Cílem je tedy na stejný objem zásilek využít naopak znatelně méně vozů.

DoDo je postavené na vlastní logistické platformě, která se stará o precizní plánování rozvozů a dokonalou vytíženost vozů tak, aby žádný projetý kilometr nepřišel nazmar a dosáhli jsme maximální efektivity. Klíčem k udržitelnému růstu e-commerce je především šetrná logistika. Naše auto v segmentu Fresh průměru rozveze více než 30 nákupů denně. Outsourcing logistiky ze strany e-commerce partnerů směrem k DoDo navíc často znamená také přechod na ekologičtější flotilu vozů,“ komentuje Michal Menšík, CEO startupu DoDo.

Počet rozvezených nákupů kontinuálně roste a s nástupem podzimu se na online supermarkety nejen kvůli aktuální epidemiologické situaci začíná spoléhat čím dál tím více zákazníků. Nákup potravin online si za své ve větší míře berou i zákazníci z řad starších nakupujících, kteří dříve spoléhali výhradně na kamenné supermarkety,“ líčí Menšík.

O doručování v segmentu Fresh se celkově stará přes 800 kurýrů, a to nejen v Česku, ale také na Slovensku a v Maďarsku.

 

Zdroj: FYI
18.říjen 2020