Značka Volkswagen vyhlásila ve Wolfsburgu výsledky druhého ročníku soutěže Volkswagen Service Quality Award. Autocentrum ELÁN z Teplic figuruje mezi letošními vítězi Volkswagen Service Quality Award 2009.
Díky nejnižšímu počtu opakovanýchoprav, kvalitě služeb a věrnosti zákazníků tak Autocentrum ELÁN patří mezi servisní střediska s nejlepší úrovní služeb v naší zemi. Oceněna byla stovka nejlepších servisních středisek v Evropě, Rusku a Turecku, které dosáhly během uplynulých 12 měsíců nejlepších výsledků v oblasti kvality servisu a věrnosti zákazníků.
Ocenění za kvalitu servisu Volkswagen Service Quality Award se poprvé udělovala v roce 2008 s cílem zaměřit pozornost na tuto oblast. Také letos proběhlo vyhlášení vítězů ceny Volkswagen Service Quality Award v rámci mimořádné akce ve Wolfsburgu, jejíž program zahrnoval exkluzivní prohlídku výrobního závodu a jízdy na silnici i v terénu pořádané oddělením Volkswagen Motorsport. Během galavečera vyhlásili vítěze přední představitelé koncernu Volkswagen Christian Klingler a Michael Horn, vedoucí poprodejních služeb značky Volkswagen pro všechny světové trhy.