Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Od 1. ledna 2021 se začne ESSOX podílet na dalším rozvoji aplikace Carolina, kterou vyvinula Cebia. Mobilní aplikace dává uživatelům kompletní přehled o vozovém parku. Upozorní je na důležité termíny, jako je technická kontrola, úhrada povinného a havarijního pojištění, výměny zelené karty, roční garanční prohlídky či přezutí pneumatik.

Projekt je další digitální inovací, kterou ESSOX v letošním roce realizoval. Po spuštění virtuální hlasové asistentky Emma a spolupráci s německým startupem Re:ceeve je Carolina další službou, která významně zjednoduší klientům ESSOX život.

„Okolnosti letošního roku významně urychlují trend digitalizace. A to nejen na straně společností, jako je ESSOX, ale také jejich klientů. Vnímáme změnu chování spotřebitelů a jsme jim oporou, a to nejen v oblasti odpovědného poskytování úvěrů. Další služby, jako je Carolina, se stanou chytrým pomocníkem a navíc budou klienty bavit,“ uvedla Jana Hanušová, generální ředitelka společnosti ESSOX. 

ESSOX se bude od počátku roku 2021 podílet na dalším technologickém rozvoji aplikace. Přibývat by mohly i další funkcionality, které dále usnadní život motoristům. Aplikace Carolina je v provozu od roku 2018 je dostupná pro mobilní telefony se systémem iOS i Android. Aktuálně ji používá 70 tisíc uživatelů.

Základní služby v Carolině jsou pro všechny uživatele zdarma. Prémiová placená verze nabízí navíc například prověřování původu vozu v zahraničí, ověření pravosti VIN kódu, ochranu vozu formou označení skel, podporu v případě odcizení vozu a další.

Zdroj: Petra Hermelová
24.listopad 2020