Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Essox zveřejnil statistiky značkového financování

Majitelé nových vozů Citroën a Peugeot si stále častěji pořizují nový vůz prostřednictvím značkového financování. Potvrzují to interní statistiky společnosti ESSOX za rok 2019.

Žebříček popularity vedou bezkonkurenčně u spotřebitelů model Peugeot 2008, u Citroenu C3. U právnických osob vítězí Peugeot Boxer a Citroën Berlingo.

 „V průměru si klienti na koupi vozu půjčí 230 tisíc korun a více než padesát procent ceny platí z vlastních prostředků,“ komentuje obchodní ředitel společnosti ESSOX Luděk Čermák.

U spotřebitelů vede mezi Peugeoty model 2008, Citroënu vládne ikonická C3

Bezkonkurenčně nejoblíbenějším modelem financovaným prostřednictvím značkového financování se v loňském roce stal Peugeot 2008, ve verzi s benzinovým tříválcovým motorem 1,2 PureTech Activ, kterému dalo přednost 70 % zájemců o Peugeot 2008. Nejvíce se prodával v šedé barvě.

U značky Citroën vede žebříček popularity ikonický crossover C3 v bílé barvě s benzinovým motorem 1,2 PureTech ve verzi výbavy Active. Pomyslné druhé místo zaujímá model Citroën C3 Aircross.

Polovinu hodnoty vozu financují klienti ze svého

Ze statistik společnosti ESSOX vyplývá, že více než polovinu hodnoty vozu financují klienti z vlastních zdrojů. Průměrně profinancovaná částka je proto 230tisíc korun, doba splácení pak nejčastěji činí 3 nebo 4 roky.

Automobily značek Peugeot (69 %) a Citroën (68 %) upřednostňují spíše muži ve věkové kategorii 50+. Společným jmenovatelem je preference spolehlivého vozu s výbornými jízdními a technickými vlastnostmi v přiměřené cenové hladině.

Zdroj: Petra Hermelová
13.únor 2020