Kategorie
Značky
Regiony
 
 

EY: čtvrtina motoristů odložila nákup auta kvůli Covidu

Společnost EY provedla v pořadí pátý průzkum mezi východoevropskými řidiči. Jeho výsledky prezentovala na virtuální tiskové konferenci 19. října. Kolik procent českých motoristů letos ovlivnil Covid při nákupu vozidla?

„V České republice ovlivnil Covid 31 procent respondentů průzkumu s tím že 23 procent z nich odložilo nákup automobilu a osm procent respondentů zvolilo vůz nižšího segmentu,“ řekl vedoucí partner pro automobilový sektor v regionu střední a jihovýchodní Evropy EY Petr Knap časopisu Automakers.

Na videu z tiskovky další témata EY průzkumu mezi českými řidiči 2020:

  • Jaké jsou preference při nákupu vozidla? Jak je pro zákazníky důležitá značka automobilu a které faktory je nejvíce ovlivňují při výběru značky? Jak se vyvíjí zájem o nákup vozů online?
  • Konektivita, sdílená mobilita, elektromobilita – jak se vyvíjí zájem řidičů o technologické novinky a trendy? Za jakým účelem by zákazníci využili připojení vozu na internet? Jsou zákazníci ochotni sdílet data o vozidle a stylu řízení?
  • Proč se zákazníci zajímají o elektromobily? Jaké obavy se s pořízením pojí? A jak může motivovat řidiče k nákupu elektromobilů stát?
  • Kteří zákazníci plánují nakoupit nové a kteří ojeté auto? Jak se liší jejich očekávání od nákupního zážitku? Jak plánují svůj vůz servisovat a komu zůstanou loajální do budoucna?
Zdroj: TK EY, Erich Handl, Praha
20.říjen 2020