Složení marketingového týmu Kia Motors Czech zaznamenalo koncem prázdnin změnu. Novou tváří je Kateřina Vokounová, která nahrazuje v Public Relations Patrika Fance.
Patrik u společnosti zahájil své působení již koncem roku 2002 a po téměř sedmi letech intenzivní komunikace a budování značky na českém trhu se rozhodl firmu opustit a přijmout novou výzvu.
Kateřina Vokounová působila před příchodem do Kia Motors Czech ve společnosti Robert Bosch, kde posledních jedenáct let zodpovídala za marketingovou a komunikační strategii divize Car Multimedia. V posledních letech dále koordinovala vybrané projekty z oblasti produktové komunikace a PR v rámci regionu východní Evropy.
V nové pozici bude Kateřina zodpovědná za plánování a koordinaci PR aktivit společnosti s cílem dalšího posilování image značky Kia. V souvislosti s expanzí značky na českém trhu se zaměří také na koordinaci regionálních PR aktivit dealerské sítě.