Společnost Federal-Mogul zavádí novou značkovou strategii, která umožní distributorům, technikům a opravcům motorů snadněji si vybrat nejlepší motorové díly na bázi originálního vybavení pro jakoukoliv opravu. Nový přístup společnosti k značkám motorových dílů bude uváděn do praxe od března, kdy bude představeno nové balení.
To zahrnuje také rozsáhlý program proti produktovému pirátství s cílem ochrany integrity jednotlivých motorových značek.Expertní značky a nabídky příslušných výrobků jsou následující: AE® – ventily a komponenty, vačky s příslušenstvím a řemeny; Glyco® – ložiska a pouzdra; Goetze® – pístní kroužky a vložky válců; Nüral® – písty a montážní sady.
Díky této nové strategii bude možné zabránit duplikací výrobků pod více značkami, zjednodušení požadavků na zásoby, zlepší se zavádění a katalogizace nových dílů a zlepší se i dostupnost dílů. Poskytovatelům služeb a opravcům motorů to pomůže pro rychlejší a snazší identifikací nejlepších komponentů s respektováním technologií prvovýroby pro jednotlivé opravy.
Federal-Mogul je předním globálním dodavatelem technologií pro hnací trakt, díly řízení a podvozku a bezpečnostní technologie, které slouží největším světovým prvovýrobcům osobních automobilů, lehkých užitkových vozidel, těžkých a terénních vozidel, stejně jako pro výrobu elektrické energie, letectví, námořní průmysl, železnice, průmysl a celosvětový trh opravárenství a příslušenství.
Společnost Federal-Mogul byla založena v Detroitu v roce 1899. Její ředitelství sídlí v Southfieldu, Michigan, a zaměstnává téměř 43000 lidí ve 35 zemích.