Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Fiat investuje 1,2 miliardy eur do Maserati

Italský automobilový koncern Fiat investuje 1,2 miliardy eur (přes 30 miliard Kč) do své luxusní značky Maserati. Jeho cílem je prudce zvýšit prodej této značky na 50 000 automobilů v roce 2015 z loňských 6200 vozů. Uvedl to šéf Maserati Harald Wester.

V prvních třech čtvrtletích letošního roku automobilka Maserati prodala zhruba 4700 vozů. V příštím roce by měl prodej výrazně podpořit nový model Quattroporte, jehož cena se bude pohybovat od 100 000 do 150 000 eur (2,5 až 3,8 miliónu korun).

Automobilka předpokládá, že napřesrok prodá minimálně 13 000 vozů Quattroporte. "Je to zcela odlišný výrobek, který oslovuje mnohem širší základnu zákazníků," upozornil Wester.

Předchozí snahy Fiatu o posílení prodeje luxusních značek Maserati a Alfa Romeo přinesly zklamání. Firma však doufá, že tentokrát bude úspěšná díky přístupu k prodejní síti partnera Chrysler v USA, napsala agentura Reuters.

22.prosinec 2012