Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Forbes: největší hodnotu má opět Toyota

Nejhodnotnější automobilovou značkou na světě je letos podle časopisu Forbes opět Toyota. Japonský výrobce se umístil na 9. místě prestižního světového žebříčku značek.

Devátou příčku Toyota obsadila i loni. V roce 2017 byla dokonce osmá. Nicméně i další automobilky sestoupily o několik stupínků, což je důsledek lehké krize prodejů a problémů v automobilové světě. Největší sešup zaznamenal Hyundai, který po loňském 75. místě letos klesl až na 94. příčku.

Žebříček opanovaly IT firmy, na prvním místě je Apple, za ním Google a pomyslnou bronzovou medaili získal Microsoft, v první desítce dále nechybí internetový obchod Amazon (4.), sociální síť Facebook (5.), nápojový gigant Coca Cola (6.), Samsung (7.),  Disney (8.) nebo desátý McDonalds.

Pořadí automobilek

  1. Mercedes-Benz (loni 13. místo)
  2. BMW (loni 20. místo)
  3. Honda (loni 24. místo)
  4. Audi (loni 37. místo)
  5. Ford (loni 42. místo)
  6. Porsche (loni 58. místo)
  7. Chevrolet (loni 56. místo)
  8. Lexus (loni 69. místo)
  9. Nissan (loni 70. místo)
  10. Hyundai (loni 75. místo)

 

Zdroj: Forbes
27.květen 2019