Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Ford přestavěl své evropské prodejní týmy

Ford of Europe se rozhodl rozšířit a přeorganizovat své evropské prodejní týmy – údajně vzhledem k silné poptávce po nejnovějších modelech.

Ford of Europe se rozhodl vytvořit dvě regionální prodejní organizace s cílem rychleji reagovat na dynamický vývoj v tradičních západoevropských zemích a využít rovněž prodejní příležitosti na rozvíjejících se trzích. Ve vedení nových organizací stanou dva zkušení členové managementu společnosti evropského Fordu.
Massimo Pasanisi, současný výkonný ředitel společnosti Ford Italy, se stane ředitelem Prodejní skupiny pro západní Evropu (Western European Sales Operations Group). Prodejní skupinu pro střední a severní Evropu (Central European and Nordics Region Sales Operations Group) povede Peter Fleet, dosavadní ředitel oddělení marketingu a prodeje komerčních vozidel  Ford of Europe.
Společnost Ford Russia zároveň oznamuje změny ve složení klíčového managementu. S platností od 1. září funkci prezidenta a výkonného ředitele společnosti Ford Russia převezme Nigel Brackenbury, dnešní ředitel marketingu Mazda Motor Corporation. Henrik Nenzen, současný šéf ruského Fordu, pak nastoupí do funkce evropského ředitele pro komerční automobily ve společnosti Ford Europe namísto Petera Fleeta.

30.srpen 2007