Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Ford ukázal Transit a Tourneo na Ořechu

Motorističtí novináři se po čtvrt roce nuceného půstu opět vypravili na tiskovou konferenci. Ford uspořádal 21. května jednoduché a nekomplikované představení nového Transitu a modelu Tourneo Custom P-HEV (plug-in hybridu).

Akce, pořádaná ve Ford AMB Praha na Ořechu, byla určená hlavně pro odborné a B2B novináře, kteří se nezúčastnili mezinárodního launche.

K dispozici čtři auta (2 Transit – tedy dodávka, 2x Tourneo – tedy 8mi místný people mover)

Tiskovku zahájil mluvčí importu Martin Linhart: „Chtěli jsme využít skutečnosti, že právě v ČR máme několik aut z centrální testovaí flotily a také se pomaličku začít vracet k normálnímu provozu – a to i pokud jde o akce pro novináře. Před pěti týdny jsme ještě nový Ford Kuga představovali prostřednictvím online videokonference, teď už jsme ale využili zmírnění vládních nařízení udělali další krok a připravili akci, kde jsme se s novináři skutečně mohli setkat tváří v tvář (i když schovanou za rouškou). Myslím, že to po více než dvouměsíčním půstu novináři ocenili.“

Úvodu se pak ujal Country manager Ford Motor Company Libor Beneš (v nepřítomnosti generálního ředitele Attily Szabo, kterého pandemie uvěznila v Budapešti).

„Náš Transit/Tourneo Custom P-HEV je prvním plug-in hybridem v segmentu. My víme, že za současného stavu věcí to auto nebude pro většinu zákazníků zajímavé, ale své kupce si i tak najde. Tím, že dokáže jen na elektrický pohon ujet více než 50 km, je ideální třeba do center velkých měst, která postupně zavádějí drastická opatření na snižování emisí a kam budou vozy se spalovacími motory smět čím dál tím méně. Custom P-HEV se také výborně osvědčuje na pražském letišti, kde přes den obstarává četné krátké pojížďky jen na elektrický pohon , přes noc se nabije (z obyčejné zásuvky za pět a půl hodiny) – a ráno je zase připraven na další bezemisní provoz. Jsem přesvědčen, že i v ČR bude záijem o hybridní dodávky postupně stoupat – a že nám také pomůže dosáhnout našeho cíle; totiž být v užitkových vozech českou jedničkou, tak jak jí je Ford už několik let v celoevropském měřítku,“ uvedl Beneš.

Vlastnosti a přednosti auta vysvětlila novinářům Brand manažerka Zuzana Zajíčková přímo u vozů a ve vozech. Na konci akce přišla možnost krátkých testovacích jízd a lehké občerstvení.

Zdroj: FMC, Martin Linhafrt
22.květen 2020