Dobrý rok měly loni v Evropě také značky koncernu GM. Koncern zaznamenal nejvyšší prodej svých modelů v Evropě v historii – celkem 2 182 000 automobilů, což je o 8,9 procenta více než v roce 2006. V České republice se vloni prodalo 5651 osobních a lehkých užitkových modelů Opel, což představuje nárůst oproti roku 2006 o 22 procent.
„GM oslavuje nejlepší prodeje v Evropě všech dob jako výsledek úspěšné týmové práce. Naše víceznačková strategie začíná přinášet výsledky,“ říká Carl-Peter Forster, prezident GM Europe. „První místo v tabulce nárůstu prodejů je zadostiučiněním pro všechny naše evropské dealery. Máme atraktivní modelové portfolio a naši prodejci vědí, jak z daných možností vytěžit co nejvíce,“ říká Jonathan Browning, viceprezident GM Europe pro prodej, marketing a poprodejní služby.
GM zaznamenal v Evropě v roce 2007 největší nárůst prodejů – o 179 000 vozů více vůči roku 2006 – čímž překonal všechny konkurenty. Nejvíce k tomuto nárůstu přispěly trhy Velké Británie, Ruska, Itálie, Ukrajiny a Řecka.