Kategorie
Značky
Regiony
 
 

GM vysvětloval strategii pro Českou republiku

Výkonný ředitel GM pro oblast střední a východní Evropy Chris Lacey dnes ráno vysvětloval strategii koncernu pro Českou republiku a důvody pro překvapivé výměny místních manažerů.
 
Lacey si pozval několik novinářů do pražského hotelu Mariott, aby vysvětlil strategické a personální změny v české a slovenské větvi GM. „Chceme se zde opět po loňském špatném roce vyšvihnout mezi největší importéry, proto jsme se rozhodli posílit personálně místní kancelář. Niko Nemec, kterého v září nahradí Polák Wojciech Masalski, zde byl od začátku pouze dočasným pracovníkem, půjčil jsem si ho z Německé centrály, aby stabilizoval situaci,“ řek Chris Lacey s tím, že se nyní změní i přístup GM k českému trhu. „Budeme lépe komunikovat se zákazníky i dealery, náhradní díly pro servisy nyní půjdou přímo z centrálního skladiště v Maďarsku a už se na ně nebude čekat,“ slíbil. Podle jeho slov budou nadále obě značky GM, Opel a Chevrolet, prodávány společně. „ V případě Opelu spoléháme na pokračování prodejů Astry Classic a nové Corsy, která přijde na podzim. Také Chevrolet se blýskne novými auty – Epicou a Captivou,“ uvedl Chris Lacey.
5.srpen 2006