Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Gorin objíždí prodejní síť Peugeotu

Nový ředitel Peugeotu ČR Joël Gorin uspořádal ve čtvrtek seznamovací večeři s novináři. Jaké jsou jeho záměry s importem a dealerskou sítí?

Gorin se stal novým generálním ředitelem zastoupení značky Peugeotu 1. listopadu, po překvapivém návratu Yanna Carnoye do Paříže. Do práce v Česku se pustil s vervou. „Běhen uplynulého měsíce jsem navštívil 19 koncesionářů, zbylých šestnáct bych chtěl stihnout v prosinci,“ řekl ve čtvrtek našemu portálu Gorin.

Prodejní síť Peugeotu v Česku považuje za stabilní a dostatečnou. „Je tu mnohem lepší situace než v řadě západních zemí. Dealerství často vlastní první generace majitelů, která je po dvaceti letech finančně silná a motivovaná je dále rozvíjet. Nikdo z nich nechce se značkou Peugeot končit,“ řekl nám Gorin.

Jaká bude jeho personální politika na importu, který letos zažil spojení s Citroenem a stěhování do nových prostor? „Firma má silný tým, nebudu nikoho propouštět. Kdybych si měl vybrat nové lidi, vyberu si zase ty samé,“ řekl nám Gorin, který už se usadil v Praze. „Občas ještě hledám cestu do práce v pražských ulicích, ale už si zvykám,“ prozradil manažer.  

V minulosti působil například jako ředitel oddělení mezinárodního marketingu značky Citroën (2004 – 2007), ředitel mediálního oddělení skupiny PSA (2008 – 2011), či ředitel oddělení vztahů se zákazníky značky Citroën. Joël Gorin má dvě děti. Jeho mateřským jazykem je francouzština, kromě toho hovoří anglicky a německy.

10.prosinec 2012