Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Hyundai chce být nejsilnějším importérem

Představitelé Hyundai Motor Czech svolali v pondělí novináře na velkou konferenci do pražského hotelu Internacionál. „Do pěti let chceme být nejprodávanější dováženou značkou,“ řekl nový šéf importérství Zdeněk Fořt.
 
Automobily značky Hyundai už od srpna nedováží nizozemský holding AutoBinck, ale přímo dceřiná firma korejské automobilky. Její představitelé seznámili v Internacionalu veřejnost se svými ambicemi. Hyundai Motor Czech chce letos prodat 10.000 aut proti loňským 8564 vozům.
 
V  následujících pěti letech se chce Hyundai stát nejprodávanější cizí značkou na trhu. K tomu má firmě dopomoci i nový výrobní závod v Nošovicích, který začne za několik měsíců vyrábět model i30 pro český a následně i evropský trh. "Zkušební výrobu spustíme v říjnu," řekl přítomným mluvčí nošovické firmy Petr Vaněk. Loni skončila značka mezi dovozci pátá s podílem 4,4 procenta.
 
Zástupci Hyundai také do Internacionalu pozvali představitele Českomoravského fotbalového svazu a novému trenéru české reprezentace Petru Radovi předali luxusní model Grandeur. Akci moderovala PR manažerka importérství Veronika Jakubcová. 
29.srpen 2008