Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Hyundai chce v Česku držet dvouciferný růst

Hyundai na českém trhu letos opět čeká dvouciferný růst prodeje. Počet prodejen značky by se letos měl zvýšit ze 76 na 80 center, uvedl šéf importu Vladimír Vošický.

Značce se loni v Česku dařilo, když zvýšila prodej o 26 procent na 15 162 vozů. Zařadilo jí to těsně na třetí místo na trhu za VW a Škodou. Po odečtení vozů, které byly zaregistrovány v Česku, ale ihned vyvezené za hranice, by automobilce Hyundai podle Vošického patřila druhá příčka za Škodou. "Číslo dvě v prodejích chceme být i letos. Plánujeme získat desetiprocentní tržní podíl," dodal.

Hyundai letos chystá na český trh uvést prodloužené SUV Grand SantaFe, modernizované Genesis Coupe nebo Veloster Turbo. Na podzim to bude modernizované ix35 a nová generace i10.

Velká část evropských modelů Hyundai se vyrábí v moravských Nošovicích, které jsou s produkcí 303 000 aut za loňský rok pátým největším producentem vozů Hyundai na světě. Hyundai letos plánuje zvýšení prodeje o šest procent na 4,66 miliónu aut.

15.únor 2013