Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Hyundai prodal v akci šrotovné 300 aut

Akce „Šrotovné“ začala platit u značky Hyundai od 15. července a původně zahrnovala jen 200 vozů, poté byl počet navýšen o dalších sto. „Všech 300 kusů bylo prodáno během necelých 14 dnů,“ informovala mluvčí značky Veronika Jakubcová.

Generální ředitel Hyundai Motor Czech, Zdeněk Fořt tuto úspěšnou kampaň zhodnotil: „Nejenže noví majitelé vozů Hyundai si zakoupili zcela nový a moderní vůz s mnoha bezpečnostními prvky, bohatou výbavou a 3 až 5ti-letou zárukou, ale zároveň svojí koupí přispěli k ochraně životního prostředí vyřazením svého starého automobilu. Hyundai, jako jediná firma na českém  trhu, totiž skutečně všechny staré vozy v rámci této akce nechala sešrotovat.“
21.srpen 2009