Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Hyundai zvýšil podíl na evropském trhu

Značka Hyundai zvýšila v lednu svůj podíl na evropském trhu s novými osobními vozy na 3,6 %, zatímco v lednu 2012 činil tržní podíl 3,3 %.

Podle statistik zveřejněných sdružením evropských výrobců automobilů ACEA se celkový trh v uplynulém měsíci propadl o 8,5 % v porovnání se stejným obdobím uplynulého roku, ale počet registrací vozů Hyundai poklesl jen o 2,2 %.

Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Naším plánem pro letošní rok je stabilizovat tržní podíl z roku 2012 ve výši 3,5 %, takže pozitivní lednové vykročení do nového roku je pro nás povzbuzením.“

Hyundai plánuje pro letošní rok významné investice do svých evropských provozů, aby vybudoval ještě pevnější základy pro budoucí růst.

V tureckém závodu Hyundai je v současnosti realizována investice ve výši 475 milionů eur, která zvýší roční kapacitu výroby ze 120 000 na 200 000 vozů. Rozšířením prochází také evropská centrála společnosti Hyundai, zatímco zkušební centrum v hodnotě 5,5 milionu eur, v blízkosti slavného německého závodního okruhu Nürburgring.

28.únor 2013