Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Kia: servisman roku 2019 jede do Soulu

KIA MOTORS CZECH ocenila 15. února 2019 tři finalisty soutěže Nejlepší servisní poradce roku 2019 značky Kia. Vítěz tuzemského kola soutěže se v dubnu střetne s ostatními výherci národních soutěží v celosvětovém klání v jihokorejském Soulu.

Do národního kola bylo pozváno všech 116 servisních poradců z celkem 58 autorizovaných servisů značky Kia v České republice. Soutěž Nejlepší servisní poradce se pořádá každým druhým rokem s cílem určit nejlepšího servisního poradce značky Kia. Účastníci poměřují své znalosti a dovednosti v klíčových oblastech – prodej služeb a zákaznický servis.

Nejlepším servisním poradcem značky Kia se pro rok 2019 stal David Stoklas ze společnosti AUTO JEREMIÁŠOVA v Praze. Stříbrnou příčku si vysloužil Radovan Blahuš ze společnosti Autosalon Dědík v Kuníně a bronzová medaile putovala k rukám Filipa Dorny z ostravské pobočky AUTOBOND GROUP.

Tříkolová soutěž byla rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část byla zaměřena na znalosti servisních procesů a standardů KIA, znalosti přístupu k zákazníkovi a hodnot značky KIA a analýzu videozáznamů simulovaných chyb při odbavení zákazníka na servisu. Praktická část proběhla v podobě „mystery shoppingu“ a následného reálného prodeje servisních služeb.

Vítěz národního kola soutěže Stoklas se po evropském soustředění ve Španělsku zúčastní celosvětového kola prestižní soutěže Nejlepší servisní poradce značky Kia roku 2019, které se odehraje v jihokorejském Soulu na konci měsíce dubna. Zde bude reprezentovat společnost KIA MOTORS CZECH a pokusí se dosáhnout opět výborného výsledku, jako v roce 2017, kdy získal 2. místo v celosvětovém kole.

David Stoklasa

 

Soutěž o nejlepšího servisního poradce značky Kia se koná od roku 2011 vždy jednou za dva roky. V sudých letech se střídá se soutěží o Nejlepšího mechanika značky Kia.

 

Zdroj: Kia, Kateřina Vaňková Jouglíčková
1.březen 2019