Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Kia zavádí online výuku prodejců a mechaniků

KIA MOTORS CZECH urychlila digitalizaci své dealerské sítě a během nouzového stavu spustila do ostrého provozu webový výukový portál KIA Dealer Acacemy (KDA).

Portál podle importu zvyšuje efektivitu interního vzdělávacího procesu a zároveň zajišťuje, že zaměstnanci všech dealerství v České republice budou mít přístup k nejnovějším vzdělávacím materiálům a že s nimi budou také podrobně seznámení.

„Digitalizace značky KIA a celé dealerské sítě je jedním z našich letošních hlavních mimoprodejních cílů. Nám jako importérovi i dealerům přináší celou řadu možností, jak dosáhnout lepších výsledků s výrazně nižšími náklady. Ať už jde o prodeje a obchodní aktivity, zvýšení retence a spokojenosti současných zákazníků nebo právě vzdělávání,“ říká Arnošt Barna Generální ředitel společnosti KIA MOTORS CZECH s tím, že nedávná koronavirová krize digitalizaci značky uspíšila.

„Vyhlášení nouzového stavu v půlce března ukázalo, že digitalizace našich aktivit je krok správným směrem, Zároveň zvýšilo tlak na co nejrychlejší zprovoznění portálu pro online výuku zaměstnanců dealerské sítě,“ vysvětluje Arnošt Barna.

KIA Motors Czech, generální ředitel Arnošt Barna

Dealeři a jejich zaměstnanci v současnosti naleznou na portálu KDA téměř desítky online kurzů určených pro mechaniky, prodejce, pracovníky náhradních dílů, servisní techniky a další profese, které je seznamují s nejnovějšími technologiemi značky KIA, včetně produktových novinek.

Produktová školení dealerů, která dříve probíhala pouze prezenčně a která byla kapacitně omezená, probíhají nyní online přes platformu ZOOM a jsou zpětně k dispozici na portálu KDA pro všechny zaměstnance dealerské sítě. První produktové online školení přes platformu ZOOM se týkalo novinky KIA Ceed Sportswagon a XCeed PHEV.

„Dříve naše produktová školení byla pouze prezenční. Nyní je možné informace v čase lépe rozložit a kombinovat online školení buď ve formě virtuální třídy, nebo webového kurzu s prezenčním školením. Vzhledem k výraznému rozvoji značky KIA a příchodu digitalizace našich modelů a systémů jsme tak schopni udržet stávající počty prezenčních školení a nenavyšovat náklady našich dealerů se školením jejich personálu. Další devizou je možnost proškolit online více zaměstnanců, protože v prezenční formě školení se účastnila třeba jen část prodejního personálu dealera.“ vysvětluje Kateřina Vaňková Jouglíčková s tím, že online školení přináší zaměstnancům dealerské sítě mnohem větší flexibilitu a zároveň urychluje výměnu a předávání znalostí.

KIA MOTORS CZECH přitom vytváří pro dealerskou síť také sérii edukačních videí, na kterých si můžou důležité části a technologie názorně prohlédnout a kdykoli se k nim vrátit. Takto nabyté znalosti potom KIA u zaměstnanců dealerské sítě rozvíjí v praxi ve svém školicím centru v Nupakách u Prahy.

„Díky tomu, že dealeři budou mít teoretickou přípravu už za sebou, můžeme naplno využít potenciál našeho školicího centra a věnovat se názorným ukázkám na konkrétních modelech. Za kratší dobu si tak dealeři odnesou komplexnější znalosti a dovednosti než dosud,“ uzavírá Kateřina Vaňková Jouglíčková.

Zdroj: Kia, Kateřina Vaňková Jouglíčková
15.červen 2020