Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Koncern PSA má tým pro zotavení

Skupina PSA Peugeot Citroën si loni stanovila strategické cíle skupiny: oživení opírající se o dvě silné, jasně odlišené značky, návrat k zisku a úspěch aliance s General Motors. Pro účinné zajištění provádění strategie skupiny se od 2. dubna 2013 zřizuje užší manažerský tým, který povede předseda představenstva Philippe Varin.

Výkonný výbor tvoří čtyři členové představenstva, které jmenovala dozorčí rada dne 12. března 2013, a devět ředitelů podřízených předsedovi představenstva:

•             Philippe Varin, předseda představenstva

•             Jean-Baptiste de Chatillon, člen představenstva, finanční ředitel

•             Grégoire Olivier, člen představenstva, ředitel pro Asii

•             Jean-Christophe Quémard, člen představenstva, ředitel pro programy

Frédéric Saint-Geours byl jmenován zvláštním poradcem předsedy představenstva.

•             Maxime Picat, ředitel značky Peugeot

•             Frédéric Banzet, ředitel značky Citroën

•             Gilles Le Borgne, ředitel pro výzkum a vývoj

•             Denis Martin, ředitel výroby a logistiky

•             Yannick Bezard, ředitel pro nákupy

•             Philippe Dorge, ředitel pro lidské zdroje

•             Yves Bonnefont, ředitel pro strategii

•             Pierre Todorov, generální tajemník

•             Jonathan Goodman, ředitel pro komunikaci

Claude Brunet byl jmenován zvláštním poradcem předsedy představenstva

14.březen 2013