Nejprodávanějším Mitsubishi na českém trhu je terénní crossover Outlander. K prodejcům značky nyní přichází jeho nová generace. Šéf značky Martin Krob uspořádal tento týden předváděcí jízdy pro tuzemské novináře.
Předchozí generace Outlanderu přišla na český trh v roce 2007. Auto, určené movitějším zájemcům, nabízelo tehdy důležitou možnost odpočtu DPH a brzy se stalo zákaznickým hitem Mitsubishi. „Dovezli jsme celkem dva tisíce kusů, takže Outlander nakonec předstihl i do té doby nejprodávanější model Colt,“ říká šéf značky Martin Krob.
Jaká je letošní verze? Základ vyjde na 584 900 korun včetně DPH. Designové přepracování se týká hlavně předku, Outlander se teď chlubí takzvaným „jet fighter grillem“, tedy čelní mřížkou, která připomíná nasávací otvory proudové stíhačky. Karoserie narostla do délky o 2,5 centimetru. V interiéru už nejsou dříve hojně kritizované tvrdé plasty, ale takzvaná „exkluzivní syntetická kůže“, jinými slovy koženka.
Nově se letos dodává zážehový motor 2,0 MIVEC a k dispozici je též dvouspojková převodovka se sportovním řazením s ounačením TC-SST. Posunula se také výbava vozu. Vpředu se objevily bixenonové světlomety s adaptivním systém předního osvětlení, k mání je nyní také asistent rozjezdu do kopce, systém signálu nouzového zastavení a elektronický řídicí systém automobilu. „Nároční podnikatelé jistě ocení posílený špičkový audiosystém Rockford Fosgate,“ uzavírá Martin Krob s tím, že ke každému vozu mají zájemci možnost získat sadu zimních pneumatik Pirelli a také možnost 0% leasingu při 35% akontaci.