Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Kvitová tváří kampaně na nové Audi Q5

Petra Kvitová, ambasadorka značky Audi, je tváří lednové kampaně na nové Audi Q5. Značka se čtyřmi kruhy ji spustila u příležitosti uvedení modernizované verze SUV na český trh.

Originálně pojatá marketingová komunikace propojuje světy automobilové techniky a tenisu a dochází k závěru, že Petra Kvitová a její nové Audi Q5 jsou „Perfect match“, jak zní slogan celé kampaně. Za realizací nevšedního projektu stojí kreativní agentura Addict.

„Mám velkou radost z prvního společného projektu značky Audi a její nové tváře, světové tenisové hvězdy Petry Kvitové,“ říká Marcel Archleb, vedoucí divize Audi Porsche Česká republika.

„Originální marketingovou kampaní s Petrou Kvitovou jsme se rozhodli podpořit uvedení nového modelu Audi Q5. Všem zúčastněným patří velký dík za maximální nasazení a profesionální práci při realizaci kampaně v těsném časovém harmonogramu a za nepříznivých podmínek koronavirové pandemie.“

Petra Kvitová a šéf značky Audi Marcel Archleb

Vítězka dvou Wimbledonů a stálice první desítky světového žebříčku WTA vyráží na cesty za dalšími úspěchy v novém Audi Q5! Špičkové sportovní výkony nové ambasadorky značky Audi v České republice a její nezdolná vůle při překonávání překážek na kurtu i mimo něj totiž dokonale ladí nejen s filozofií čtyř kruhů, ale také s všestrannými vlastnostmi velmi oblíbeného prémiového SUV, jak hravým způsobem ukazuje aktuální kampaň na nové Audi Q5 s mottem „Perfect match. Petra Kvitová a její Audi Q5“.

Značka Audi naplánovala kampaň, zaměřenou na imagovou prezentaci modelu Q5, na leden u příležitosti zahájení prodeje modernizované verze atraktivního SUV na českém trhu a spustila ji ve venkovních, tištěných a internetových médiích včetně sociálních sítí.

Komunikace, v níž se prolínají terminologie tenisového a automobilového světa, klade důraz na synergii nové ambasadorky značky Audi Petry Kvitové a modelu Audi Q5.

Kampaň, pro niž vytvořila vizuály a další mediální formáty kreativní agentura Addict, poběží až do konce ledna 2021. Marketingové aktivity budou podpořeny také PR komunikací.

„Při přípravě kreativních konceptů kampaně jsme měli několik silných nápadů a hra byla až do konce velmi napínavá,“ sdělil ke kampani Cyril Boor, majitel agentury Addict. „Těsný zápas nakonec vyhrál koncept, který nám k Petře a novému Audi Q5 sedl nejvíce. Vlastnosti nového modelu perfektně ladí s charakterem Petry samotné – excelentní výkony na všech površích, nezdolný drive a zároveň čistá elegance.“

„Kampaň jsme zastřešili sloganem ‚Perfect match‘, který s použitím tenisové terminologie na toto dokonalé spojení odkazuje,“ dodává Cyril Boor. „Natáčení spotu a fotoprodukci jsme realizovali s týmem WeAre Productions, režisérem Jakubem Švejkarem a fotografem Jakubem Dohnálkem.“ Materiály ke kampani vznikly během jediného dne v prosinci, samozřejmě za důkladných bezpečnostních opatření s ohledem na epidemiologickou situaci. Každý z členů štábů i aktérů musel před vstupem do ateliéru podstoupit antigenní test na Covid-19.

Zdroj: Audi Media Center
13.leden 2021