Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Lexus tým se rozrůstá o dva manažery

Trenérem prodejní sítě Lexus v ČR a SR se stal Radovan Blažek a na post manažera marketingového projektu LEXUS LOUNGE by L´ANGOLO nastoupil Petr Žemlička.

Radovan Blažek (33) byl pověřen divizí Lexus společnosti TOYOTA MOTOR CZECH vedením tréninkových aktivit a péčí o lidský rozvoj prodejní sítě značky Lexus v ČR a SR. Blažek dříve působil na obdobné pozici u společnosti Import Volkswagen Group, kde byl v letech 1999 – 2005 odpovědný za trénink a prodejní ofenzívu značky Audi. K Lexusu přechází z pozice marketingového manažera divize Ethicon společnosti Johnson & Johnson. Petr Žemlička (30) byl pověřen divizí Lexus společnosti TOYOTA MOTOR CZECH přípravou a vedením crossmarketingového projektu LEXUS LOUNGE by L´ANGOLO, který se stává unikátním nástrojem v komunikaci značky s klientelou a o dbornými médii. V letech 2002-2005 působil v marketingovém oddělení divize Audi společnosti Import Volkswagen Group, kde měl na starosti koordinaci marketingových aktivit prodejní sítě Audi. K Lexusu přechází od značky Vertu, výrobce mobilních telefonů, kde působil na pozici marketingového manažera.

22.březen 2007