Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Lukáš Hejlík se stal tváří Volkswagenu

Značka Volkswagen letos posílila marketingový tým, ve stejnojmenné divizi Porsche ČR bude má nově na starosti dealerský marketing, eventy a partnerství Pavlína Musilová. Nová tvář se objevila také mezi mediálními ambasadory značky. Jaká bude letošní marketingová strategie VW v České republice?

„Trvale propagujeme zdravý životní styl, Volkswagen zůstává na další roky dlouholetým partnerem Prague International Marathon, běžecké ligy RunCzech a titulárním partnerem tradičního podniku Volkswagen Maraton Praha, který patří mezi nejkrásnější maratony na světě s účastí více než 10 000 běžců z celého světa. Vzhledem k pandemii se bohužel loňské akce nekonaly, ale věříme, že letos běžecké boty znovu obujeme, i když nejspíše až v druhé polovině roku,“ uvedl pro časopis Automakers šéf fivize VW Patrik Fejtek.

Podpora sportu dostala zároveň u Volkswagenu nový impulz partnerstvím s UEFA a highlightem celé spolupráce se stane Mistrovství Evropy UEFA EURO 2021.

Petr Čech

„Lásku k fotbalu jsme se rozhodli domestikovat také partnerstvím s legendou a jedním z nejlepších českých fotbalistů vůbec, Petrem Čechem,“ připomněl Fejtek, který hodlá nadále podporovat také pravidelně oficiální Volkswagen Club. Do konce února pak běží ve spolupráci se sítí čerpacích stanic OMV soutěž o model Arteon Shooting Brake na rok zdarma.

„Pokračovat bude také naše spolupráce s projektem „Plešouni“ ilustrátorky Elišky Podzimkové, která pomáhá pacientům na dětské onkologii. V letošním roce se velmi těšíme na nově navázané partnerství s hercem Lukášem Hejlíkem, kterému naše vozy zajistí mobilitu při objevování nových míst pro jeho skvělý projekt Gastromapa společně připravujeme i doprovodné aktivity týkající se cestování.

Hejlík se nedávno stal také tváří korejské elektroniky Samsung, moderuje její podcast.

15.únor 2021