Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Marketing Nissanu šéfuje Picek

Jiří Picek (37) vystudoval strojní fakultu Technické Univerzity v Liberci. Po ukončení studia nastoupil do oddělení nákupu společnosti Škoda Auto, a.s. a s automobilovým průmyslem souvisely i jeho další profesní aktivity.

 

Působil ve společnostech Fiat ČR a Ford Motor Company, v obou na pozici Zone Managera, kde byl zodpovědný za prodejní výsledky části dealerské sítě.

  

Mezitím v letech 2001 – 2004 zastával rovněž funkci Sales managera ve společnosti Carborundum Electrite. Od roku 2006 pracuje ve společnosti Nissan SCEE – nejprve jako Sales Performance Manager se zodpovědností za prodej na Slovensku a poté ve funkci manažera kvality prodejních a servisních služeb .

 

Ve své nové funkci bude J. Picek zodpovídat za rozvoj marketingových aktivit na lokální úrovni a rovněž za koordinaci činnosti importéra a dealerské sítě. 

 

  

21.srpen 2008