Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Marketing Opelu měl „hackerskou“ kampaň

„Podarilo se nam prolomit safety barrier stranek www.opel.cz,“ objevilo se minulý týden v emailech motoristických novinářů. Podle marketingového ředitele značky Jana Řepy šlo o netradiční reklamní kampaň.

Chtěli jsme touto neobvyklou formou komunikace zvýšit zájem o stránky www.opel.cz a propagovat především nový model Astra a akční model Corsa 111, jež si za výrazně zvýhodněnou cenu přiváží spoustu nadstandardní výbavy. Během jedenáct hodin trvající kampaně jsme zaznamenali o více než čtvrtinu vyšší návštěvnost stránek www.opel.cz, než je dlouhodobý průměr návštěvnosti,“ říká Jan Řepa.
Protože po dobu „prolomení“ firemní sítě nenašli návštěvníci stránek www.opel.cz jejich obvyklý obsah, byli členové týmu Opel CS i dealeři připraveni i na individuální telefonáty či vzkazy přes zákaznickou linku. „V případě přímého dotazu v průběhu kampaně tým Opel CS i dealeři samozřejmě korektně informovali, že jde o marketingovou kampaň. Ve většině případů se tento krok setkal s porozuměním a sympatiemi k neobvyklé formě komunikace,“ vysvětluje Jan Řepa.
5.březen 2010