Od listopadu 2010 sjíždí z výrobních linek první vozidla Sprinter 316 LGT (Liquefied Gas Technology), informoval Jan Kuhn z českého zastoupení.
Sprinter 316 LGT s celkovou hmotností 3,5 tuny má kromě standardní nádrže na benzin o objemu 100 litrů přídavnou nádrž na LPG o objemu 76 litrů uloženou na konci rámu pod vozidlem. Díky tomu není nákladový prostor nijak omezen.
Motor přeplňovaný mechanicky poháněným kompresorem, s nejvyšším výkonem 115 kW, spaluje zpočátku po svém spuštění výhradně benzin. Je-li zvolen provoz na LPG, přejde motor automaticky na spalování zkapalněného plynu, jakmile teplota chladicí kapaliny dosáhne hodnoty cca 45 °C. Po vyprázdnění nádrže na LPG přejde motor opět automaticky na čistě benzinový pohon.
Sprinter 316 LGT má největší dojezd cca 1200 kilometrů, z čehož lze až 450 kilometrů ujet na LPG. Sprinter 316 LGT je k dispozici v celé řadě rozmanitých provedení od skříňového vozu přes kombi, podvozek s kabinou až po dvojitou kabinu, a to s volbou dvou různých rozvorů 3665 mm a 4325 mm. Českou cenu vozu import neuvedl.