Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Mitsubishi chce letos udržet prodejní síť

Značka Mitsubishi vloni zaznamenala 1205 registrací. O ohlédnutí za rokem 2013 a letošní plány jsme požádali generálního ředitele M Motor Martina Kroba.

„K tradičně nejprodávanějším patřily i v loňském roce naše stálice ASX a Outlander. Uplynulý rok byl pro všechny aktéry na automobilovém trhu u nás velmi těžký, i my jsme v rámci cenového boje pocítili tlak na snižování marží,“ řekl nám Krob.
 

Jaké jsou jeho plány pro prodejní síť? „Naše prodejní síť se v loňském roce nezměnila. Stabilní prodejní síť chceme udržet i letos, aby měli naši zákazníci vždy blízko k autorizovanému prodejci i opravci Mitsubishi,“ upřesnil Krob.
 

Více informací o značce Mitsubishi a plánech Martina Kroba v časopise Automakers!
 

10.únor 2013