Kategorie
Značky
Regiony
 
 

MOL ČR se dohodl s Baníkem Ostrava

MOL Česká republika se dohodl na sponzoringu s fotbalovým klubem Baník Ostrava, a stává se tak jeho novým partnerem. Logo sponzora MOL fanoušci Baníku mohli poprvé vidět na reklamních nosičích při utkání s Jabloncem v neděli 14. 2. 2021.

MOL Česká republika, provozovatel druhé největší sítě čerpacích stanic v tuzemsku, se kontraktem s ostravským klubem připojuje k partnerům jako Puma, Radegast, Solaris nebo MM Reality.

„Jsme rádi, že se společnost MOL rozhodla spojit se značkou FC Baník Ostrava. Obě naše značky spojuje vytrvalost, energický a ambiciózní přístup, a věřím, že se tak bude jednat o přínosné partnerství pro obě dvě strany,“ uvedl Michal Bělák, výkonný ředitel FC Baník Ostrava.

MOL se podpoře českého sportu věnuje dlouhodobě. Za dobu svého působení v Česku podporoval již ženskou házenkářskou MOL Ligu, tým ERA Basketball Nymburk, rally tým Vančík Motorsport nebo tenistku Karolínu Plíškovou. MOL však ani ve fotbale není nováčkem – již pátým rokem spolupracuje s Fotbalovou asociací ČR jako titulární partner MOL Cup.

„Od počátku působení značky MOL v Česku se angažujeme jako sponzor českého sportu; týmů i jednotlivců. Chceme pomoci sportovcům a týmům růst a neustále se zlepšovat – stejně jako se o to snažíme my v MOL. Partnerství s Baníkem do naší strategie skvěle zapadá,“ říká Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika.

MOL Česká republika, s. r. o. S 304 čerpacími stanicemi je dnes druhým největším provozovatelem sítě čerpacích stanic na českém trhu. Silnou pozici zastává MOL také v oblasti velkoobchodu, kde patří k vedoucím obchodním společnostem v oblasti distribuce a prodeje motorových paliv a maziv. Ambicí Skupiny MOL v ČR je stát se první volbou pro zákazníky jak v maloobchodě, tak v oblasti velkoobchodu.

 

Zdroj: Andrea Brádlerová
1.březen 2021