Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Motorvize: výsledky čtenářské ankety 2020

Redakce magazínu MOTORVIZE.cz ve spolupráci s partnerskými redakcemi AUTOHLED.cz, Expressauto.cz a #HORIZONTFULL pokračovaly v psaní historie ankety čtenářské auto roku i v nelehkém roce 2020.

Vzhledem k aktuální pandemické situaci se však letošní ročník musel zcela obejít bez tradičního a velmi oblíbeného jednodenního testování nominovaných kandidátů. Přesunutí ankety ze 100 % do on-line prostředí s sebou ale přineslo nové možnosti a několik novinek. Zatímco v případě „ceny on-line čtenářů“ zůstali pořadatelé u konceptu osvědčeného z ročníku 2019, plnohodnotná verze ankety, on-line MOTORVIZE Fans Award, byla úplnou novinkou.

I samotné zástupce spolupořádajících redakcí překvapil rekordní zájem, a to jak ze strany automobilek (25 nominovaných kandidátů je takřka dvojnásobkem předešlých ročníků, které byly limitovány kapacitou čtenářského testování), tak ze strany čtenářů (386 obdržených hlasů).

Motivací hlasujících se ale kromě zájmu o novinky automobilového trhu stalo i 25 hodnotných cen vč. jedné hlavní – víkendové zápůjčky automobilu Peugeot. Výherci těchto ocenění byli vybráni náhodným losováním, které proběhlo v rámci vyhlášení
výsledků ankety, a to formou on-line vysílání.

Výsledky letošního ročníku se jasně nesly ve znamení jednoho jména – Jaguar F-TYPE, ten totiž opanoval jednak svoji kategorii (Premium segment), ale i pomyslné absolutní výsledky. V absolutním pořadí za ním těsně skončilo Porsche Taycan, které se tak stalo velkým překvapením a podpořilo šíření povědomí o čisté mobilitě.

Nejtěžší (a zároveň nejširší) výběr měli čtenáři v kategorii Mainstream, kde se o jejich přízeň utkalo hned 12 nominovaných kandidátů. V nelehkém boji nakonec zvítězil Opel Insignia. Sluší se zmínit i Subaru BRZ, které ve své limitované edici Final Edition obsadilo druhé místo, třetí pak skončil mladoboleslavský zástupce, Škoda Octavia čtvrté generace. Překvapením bylo i druhé místo Premium segmentu, které obsadil zástupce nové španělské automobilky, Cupra Formentor.

Těsně za ním pak skončilo BMW řady 4. U elektromobilů je potřeba neopomenout druhou příčku Peugeotu e-2008 a třetí modernizovaného elektrizujícího etalonu, Hyundai Kona Electric. V neposlední řadě pak pohár v letošním roce obdrží i vítěz „ceny on-line čtenářů“, tedy Lexus RC F Track Edition. Kompletní výsledky naleznete níže.

„Závěrem bychom Vám všem chtěli ještě jednou vřele poděkovat za podporu, participaci a pozitivní spolupráci nejen v rámci ankety, ale i v průběhu celého roku 2020. Bez Vás, participujících subjektů, by totiž ani tento, velmi výjimečný ročník tradiční ankety, nemohl vzniknout. Ještě jednou děkujeme a připojujeme přání do nového roku. Šťastné a veselé, klidné prožití vánočních svátků, bohatého ježíška, všechno nejlepší do roku 2021 a především hodně zdraví!“ doplňuje závěrem k poslední redakční tiskové zprávě roku 2021 šéfredaktor MOTORVIZE.cz, Jan Novotný.

Kompletní výsledky MOTORVIZE Fans Award 2020

Kategorie Mainstream

Vůz Počet bodů

Opel Insignia 3442
Subaru BRZ Final Edition 3399
Škoda Octavia 3309
Peugeot 3008 Hybrid4 3289
Hyundai i30 3194
Seat Leon 3158
Subaru XV e-Boxer 3142
Nissan Juke 2836
Citroen C5 Aircross Hybrid SUV 2827
Citroen C3 2760
Ford Puma 2713
Suzuki Ignis 2598
Premium segment
Vůz Počet bodů
Jaguar F-TYPE 3680
Cupra Fomentor 3418
BMW řady 4 3410
DS 7 Crossback E-TENSE 4×4 3382
Volvo XC60 T8 Polestar Engineered 3370
Land Rover Defender 3325
Lexus RC F Track Edition 3271
Elektromobily
Vůz Počet bodů
Porsche Taycan 3665
Peugeot e-2008 3176
Hyundai Kona Electric 3003
DS 3 Crossback E-TENSE 2979
Mini Cooper SE 2973
Opel Corsa-e 2970

MOTORVIZE.cz – Svět aut očima mladých lidí.

Online magazín s mottem „Svět aut očima mladých lidí“ již od roku 2014 informuje o největších zajímavostech z oblasti motorismu. Hlavní
devizou magazínu je mladý redakční tým, neotřelé nápady a široký záběr od motorsportu přes moderní a svěží recenze až po autodoplňky. V
sekci „Ze života“ je možné nalézt nejrůznější rady spotřebitelům i důležité novinky ze světa aut (a motorsportu). Tým rubriky „Za Volantem“
se věnuje moderním videotestům a reportážím z motoristického světa. Zejména díky svým pokračujícím aktivitám, zvláště díky těm
zaměřeným na další rozvoj, se redakce meziročně těší významným nárůstům návštěvnosti, kdy především díky zapojení do služby Seznam.cz
Newsfeed roste nyní meziročně návštěvnost magazínu o průměrných 373 % – tedy na průměrných 1.130 denních návštěv.

AUTOHLED.CZ – POMOCNÍK PŘI VÝBĚRU NOVÉHO AUTA.
Online pomocník při výběru auta se zaměřuje na pomoc široké veřejnosti před koupí nového vozu. Autoři spustili projekt v lednu 2017 a od
té doby zaznamenal přes 2 miliony návštěv. Základem webového rádce je vlastní a zcela unikátní databáze modelů, motorizací, technických
parametrů i aktuálních cen nových vozů na českém trhu. S pomocí týmu Motorvize.cz jsou všem návštěvníkům k dispozici i vlastní recenze a
fotogalerie. Při vývoji se autoři zaměřili i na maximální intuitivitu – návštěvníkovi tak stačí jen zadat základní požadavky (např. motor,
převodovku, objem zavazadlového prostoru, výkon aj.). Autohled pro něj pak připraví výběr všech dostupných kandidátů, nabídne mu
porovnání a případné doplní aktuální akční kampaně.

Čtenáři mohli v anketě hlasovat od 17. listopadu

Zdroj: Motorvize, Jan Novotný
31.prosinec 2020