Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Na Autosalon přišlo 78.000 lidí

Před dvěma lety se přišlo na nová auta na brněnské výstaviště podívat 96.000 návštěvníků, letos to bylo 78.000 lidí.

Na brněnském výstavišti bylo 13 značek. Největší expozici na čtyřdenní akci měla automobilka Hyundai. Mladoboleslavská Škoda do Brna přivezla nový model Octavie Combi třetí generace, která si svou světovou premiéru odbyla na březnovém autosalonu v Ženevě.

Celkem na akci včetně doprovodného programu vystavovalo kolem 130 firem, před dvěma lety jich bylo 205. Klesla i výstavní plocha o zhruba čtvrtinu na 24.000 metrů čtverečních.

„Nejvíce lidí přišlo letos v sobotu, kdy jsme napočítali až 30.000 lidí,“ uvedl Brančíková. Veletrhy Brno na svém webu uvedly, že výstaviště pod náporem lidí v sobotu kolabovalo.

Autosalon má být do budoucna na brněnském výstavišti každoročně. V minulosti se konal jednou za dva roky, střídal se s veletrhem užitkových vozidel Autotec, který v původní podobě už skončil. Autosalon má být stejně jako letos v jarním termínu. Dříve se akce konala v červnu.

Veletrhy Brno Autosalon přesunuly na jaro, protože importéři o tento termín projevili větší zájem. Na zájmu vystavovatelů se to ale letos neprojevilo. Vzhledem k recesi v oboru některé firmy účast odřekly na poslední chvíli.

10.duben 2013