Magazín LIV byl vyhodnocen jako Nejlepší zákaznický magazín v sedmém ročníku soutěže firemních prezentací a publikací Zlatý středník. Navíc obdržel zvláštní cenu za Nejlepší grafickou úpravu a Nejlepší titulní stranu.
Celkem se do soutěže, kterou pořádá profesní sdružení PR Klub, přihlásilo 154 časopisů a firemních periodik jak v tištěné, tak v online verzi. Po prvním hodnocení odborné komise, která má 11 členů, postoupilo do dalšího kola 90 procent médií. Porota hodnotila celkový dojem, přehlednost a funkčnost informací, grafickou úroveň a obrazovou výbavu.
„Celkově mohu potvrdit, že profesionalita zpracování rok od roku roste, a to jak v oblasti grafického zpracování, tak i v textové oblasti,“ řekla Luďka Raimondová, garantka letošního ročníku Zlatého středníku.
Magazín LIV, dříve známý pod názvem V-style, vydává společnost Volvo Auto Czech pro své zákazníky a příznivce severské značky již osm let. Na špici nejlepších zákaznických magazínů se drží již od prvního ročníku této soutěže.