Favoritem na převzetí Opelu je kanadsko-rakouský výrobce automobilových součástek Magna International.
Podle německých regionálních politiků předložil lepší plán než konkurenční zájemci, jimiž jsou italská automobilka Fiat a investiční společnost RHJ International. Německý ministr hospodářství Karl-Theodor zu Guttenberg ale uvedl, že žádný ze zájemců o Opel ještě není mimo hru. Dodal, že rozhodnutí o budoucnosti Opelu je zapotřebí učinit tento týden.
Mluvčí Magny Daniel Witzani přitom dnes uvedl, že by dodavatel autodílů v případě získání Opelu neuzavřel žádné továrny a ústředí firmy včetně tamního vývojového oddělení by zůstalo v hesenském Rüsselsheimu. Magna by přitom chtěla získat v Opelu dvacetiprocentní podíl, po 35 procentech by měli GM a ruští partneři Magny. Těmi jsou zřejmě výrobce nákladních automobilů GAZ a banka Sberbank.