Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Nissan chce zdvojnásobit prodej užitkových aut v ČR

Značka Nissan chce do konce roku 2009 zvýšit prodej užitkových vozů v ČR na dvojnásobek. Loni firma v tuzemsku prodala 236 užitkových vozidel, z toho 166 nákladních, uvedla mluvčí Martina Jirásková.

Firma plánuje zdvojnásobení prodejů v celé Evropě, což znamená zvýšení odbytu z 51.000 na 100.000 užitkových aut ročně. Sází přitom na novinku Cabstar a inovovaný Atleon. “Užitková vozidla jsou nyní v Nissanu nejrychleji rostoucím segmentem a mají klíčovou roli v našich celosvětových aktivitách,” uvedl výkonný ředitel automobilky Carlos Ghosn. 
V Nissanu Europe vznikla zcela nová divize užitkových vozidel a celoevropská síť prochází zásadní restrukturalizací. Česká republika je jednou z mála zemí, kde existuje samostatná distribuční síť pro užitková vozidla. V současné době ji tvoří šest dealerů, další jsou v jednání, optimální pokrytí by mělo zajistit zhruba 12 prodejních a servisních center.

7.březen 2007